شیراز و اصفهان، مقاصد گردشگری ایرانیان در نوروز ۱۴۰۰
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : tikban
پنج شنبه 17 تير 1400

هر ساله برای سفرهای نوروزی مسافران زیادی تصمیم می گیرند به جنوب ایران سفر کنند. آب و هوای مطبوع جنوب در اوایل فصل بهار یکی از عواملی است که می تواند افراد زیادی را ترغیب به خرید بلیط هواپیما نماید. علاوه بر جذابیت هایی که جزایر کیش و قشم دارند، شهرهای جنوبی ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند.

شیراز و اصفهان از جمله شهرهای توریستی هستند که قابلیت گردشگری و تفریحی بالایی برای گذراندن تعطیلات نوروزی دارند. مساله ای که مسافران را دچار تردید می کند، قیمت بلیط هواپیما و هزینه های سفر است. اگر در این مقاله همراه ما باشید، می توانید با خرید بلیط ارزان برای سفرهای نوروزی اقتصادی آشنا شوید.

t1شیراز و اصفهان از شهرهای توریستی ایران محسوب می شوند که مقصد منتخب بسیاری از مسافران داخلی و خارجی می باشند. شیراز با دارا بودن آثار تاریخی و فرهنگی زیادی که دارد و آب و هوای مطبوع بهاری مسارفان زیادی را به خرید بلیط هواپیما شیراز ترغیب می کند. تخت جمشید به عنوان نماد تاریخی و حافظیه و سعدیه به عنوان نماد فرهنگی کشور عملی جذاب برای گردشگران خارجی است. با خرید بلیط چارتر شیراز امکان سفری اقتصادی به شیراز فراهم است.

شهر بهار نارنج یکی از بی نظیر ترین و شگفت انگیز ترین مقاصد گردشگری ایران است. سفر به شهر شیراز در ماه اردیبهشت با بوی بهار نارنج و اشعار حافظ همراه است. هر آنچه را که بخواهید در شیراز فراهم است. مناطق تاریخی مانند تخت جمشید، حافظیه، سعدیه، نقش رستم و باغ فین از دیگر جاذبه های گردشگری شیراز است. با وجود این جاذبه های گردشگری دیگر تردیدی بابت خرید بلیط شیراز نداشته باشید.

فصل بهار بهترین فصل برای سفر به شهرای جنوبی ایران مانند شیراز و اصفهان است. اصفهان با  تابستان گرم و زمستان های سرد امکان بازدید از مکان های تاریخی را به گردشگران نمی دهد. به همین جهت بهترین زمان برای سفر به اصفهان اوایل بهار است. این شهر با ۷۰۰۰ آثار تاریخی و هنری از مقاصد محبوب افرادی است که علاقه مند به سفرهای فرهنگی هستند. بنابراین در فصل بهار بسیار شلوغ و پر مسافر است. برای تهیه بلیط هواپیما اصفهان و رزرو هتل اصفهان بهتر است مدتی قبل از سفر دست به کار شوید.

 سفر به شیراز و اصفهان، قطار بهتر است یا هواپیما؟

برای سفر به شیراز یا اصفهان گزینه های زیادی مانند بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس وجود دارد اما این که سفر با کدامیک از وسایل نقلیه راحت تر و ارزانتر است، به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. بلیط قطار تهران به اصفهان با قیمت مناسب و امکانات کافی یکی از گزینه هایی است که مسافران می توانند با خیال آسوده آن را انتخاب کنند. استان هایی مانند تهران، اصفهان، کاشان، بندرعباس، یزد، سمنان، دامغان، اردکان، کرمان، مشهد می توانند با قطار به اصفهان سفر کنند. اما اگر به دنبال سفری سریع، ایمن و راحت تر هستید، بلیط ارزان اصفهان گزینه ای بهتر است.

با قطارهای لوکس ۵ ستاره تهران شیراز مانند قطار نورالرضا سفری ایمن و راحتی را تجربه خواهید کرد. چه قصد سفرهای هوایی را داشته باشید، چه قصد سفرهای زمینی، مراجعه به سایت های معتبر گردشگری مهم ترین بخش هر سفری است. در این سایت ها امکان رزرو بلیط ارزان بسیار ساده تر است.

با توجه به وجود فرودگاه های بین المللی در اصفهان می توانید بلیط هواپیما اصفهان را خریداری کنید و با صرف هزینه ای ارزان و اقتصادی سفر هوایی خاطره انگیزی را تجربه کنید.

برای استعلام قیمت بلیط اصفهان بهتر است به سایت های معتبری همچون علی بابا، تیک بان، قاصدک ۲۴ و مستر بلیط مراجعه کنید. این سایت ها با دارا بودن لیست کاملی از انواع بلیط هواپیما به راحتی می توانند ارزان ترین بلیط را به شما پیشنهاد بدهند.

در بین سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما، تیک بان با ارائه خدمات هوشمند و نوین یکی از معتبرترین سایت هایی است که می تواند با کمترین قیمت، باکیفیت ترین بلیط را به شما ارائه دهد.

توصیه تیک بان درباره سفرهای نوروزی

در حالی به سال جدید نزدیک می شویم که همچنان با بحران شیوع کرونا مواجه هستیم. اما وزارت گردشگری سفرهای نوروز امسال را به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و رزرو هتل مجاز دانسته است. تیک بان به همه مسافران توصیه می کند اگر قصد سفر نوروزی دارند، حتما در هنگام رزرو بلیط هواپیما درمورد رزرو هتل نیز اقدام و تمامی پروتکل های بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

منبع: رونق آکادمی

 
 
 





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند